Tvätthög!!

Tvätthögen börjar likna ett berg, de är fan i mej ur trist att tvätta men man måste ju när man har två ungar som skitar ner minst 2 ombyten om dagen... Jag lovar de blir Mycke tvätt och vicke han tycker de är skit kul att kasta kläder överallt så man måste springa och leta. Han specialite är att lägga smutskläder i leklådorna. Min specialite är att glömma tvätten i maskinen, brukar komma på mej dagen efter... Iof gäller de inte bara tvätten utan de mesta,som t.ex. kaffet... Undra om man blir virrig när man har för mycke att göra så man bara skiter i de..???

Medans jaghav nere och hängde tvätt så kom vicke och sa att han hade en överaskning.... När jag va klar så följde jag med upp. jag skulle blunda, när jag kom in i sovrummet fick jag öppna ögonen och min lilla älskling hade bäddat våran säng =) *kärlek* Hur gulligt är inte de?

Lilleplutt blir bara mer och mer rörlig kan flyttar sig lite bakåt och sidled om de finns en leksak som han vill åt och sitter gör han, ganska stadigt men jag vill fortfarande ha kuddar runt. Han brukar få ryck att bara kasta sig bakåt.Han har börjar han stå när man håller i han , vilket han tycker är skit kul... För när man ska sätta ner honom så blir han som en pinne och vill stå.


Överaskade med å bädda vår säng, sötisen


Rutan i tvättstugan va krossad, hur de nu hänt!?


Busungarna

Kommentarer
Postat av: majsan

Gulligt av Viktor att fixa sängarna, ja han är duktig, ja nog är de lika varandra Albin och Viktor, bullarna och de övriga kakorna ser smariga ut,vad duktig du har variit på att baka!

2010-11-01 @ 22:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0