Super god kola

I går skulle jag göra lite kola, men de blev inte som jag tänkt mej. Den blev alldeles för mjuk så jag kom på den briljanta idén att göra choklad med kola fyllning. Först så smälte jag 200 g ljus blockchoklad och penslade ett så tjockt lager som möjligt i en iskubs form och ställde in i frysen ca 5 min. Sen fyllde jag den mjuka kolan i formen och fyllde upp med choklad, sen in i frysen ca 10 min, vipps så hade jag super god choklad med kola fyllning. Jag gjorde även några i små kakformar också men då klickade jag bara i kolan och fyllde upp en liten bit med choklad.

Här kommer receptet på kolan.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, men klart ,am läser när tillfäller ges =) Hehe, okej.. Jo, det blir en hel del slantar att lägga ut på kläder. Förstår att det känns skönt att ha kvar lite. Det är väl dit min lille är på väg också.. Han växer verkligen fort. Riktig knubbis nu, du såg ju kinderna :P De tar igen sig efter OP ;) Mjo, lite lik Jocke men mest på näsan (som han fått av mig) har tittatpå bilder sen Björn var liten och det känns som han är väääldigt lik pappa sin =) Kul att vi börjat "prata" lite igen förresten!

2010-10-19 @ 12:35:42
URL: http://stillunbound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0