snö va de här!

I går började de snöa, jag tror aldrig jag varit med om att de kommit snö innan min födelsedag =)  Måste köpa nya vinterkläder, jacka och termobrallor och kanske ett par skorter skor så man håller sig varm om fossingarna i vinter. De skulle väl bli en vargavinter har jag fått höra. Brr jag som inte stack ut näsan förra vintern när de va 30 minus hur ska de gå nu? I morse låg lite snö kvar och sen hade de fryst på så när jag promenixa till jobbet i morse höll jag på att åka på arslet ner för backen... Hoppas ingen såg " bambi på hal is " =) kom allafall i tid trots att jag trippade fram resten av vägen.

Vicke har hunnit åka både pulka och bob i dag... Inte så mycke snö men tydligen gick de åka lite. En halv meter snögubbe hade dom gjort oxå, men när jag skulle ta kort på den så hade vicke redan hunnit mosa den... min lilla snögubbs terrorist.  

Jag hållar på att fixa lite recept på de jag bakar och tänkte lägga in här på  bloggen tillsammans med ett kort eller flera. Har fått nille på att baka.. de är ju kul. Nu håller jag på att träna på sugarpaste figurer och blommor de går ju sådär, men va är de man säger!? Övning ger färdighet!

Adjö for now!

(ska lägga in kort på snön sen när jag orkar gå ner och hämta och lägga in korten)

Kommentarer
Postat av: mammsen

Vilken fin tårta du gjorde till marlen. Du har ju blivit jätteduktig på olika bakverk. När jag fyller kan du väl skicka en per post till mig va!!!He-he. Kram

2010-10-15 @ 16:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0