ny gardin

Redan måndag... i dag har jag vart lite flitig, har hunnit hänga tvätt, diskat, bytt gardiner i datarummet som hade vickes gardiner, passade inte så bra där inne =) flyttat skötbordet till "toan"  här på övervåningen som inte har nån toa bara aett handfat =) eller toa är ju för katterna eftersom deras låda står där hehe. så nu slipper de lukta blöja i datarummet =)  sen är ygge kom hem så åkte vi till konsum för att handla de sista till smörgåstårtan som jag måste göra i morron så den hinner dra i sig av de goda=) och cup cakes måste jag oxå göra...
mycke att göra men så lite tid
..
iallafall när albin får för sig att han inte vill leka själv...

Vicke har vart på barnträffen på fillan i dag. hann bara gå halvägs så kommer Å i bilen och erbjuder vicke skjuss efter som E oxå skulle till barnträffen. sen fick hann skjuss hem oxå... dom hade tycligen pratat om david i lejon gropen. visst hette han så, är inte så inläst på bileln...

Nu ska jag knåpa ihop receptet på kolan och lägga in de... här kommer en bild på hur de blev i datarummet med gardinen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0