känner mej inte nå annorlunda...

Än va jag gjorde när ja var ett år yngre.. Haha ja ni förstår vart jag vill komma... Hur känns de nu? - Hmm som i går, va skulle vara annorluna än tidigare? För mej är de bara siffran efter tvåan som har ändrats från en trea till en fyra. När man är liten är de ju JÄTTE kul att fylla år och får pressenter men ju äldre man blir desto mindre viktigt är de.. Jag tycker de är jätte kul att folk kommer och fikar när jag fyller för då får jag ju baka, pressenterna är ju inte de viktigaste de är en bonus. De är sällskapet som räknas mest. Nog om de.... =)
Jag bjöd allafall på smörgås tårta, cupcakes, mini cup cakes och macarones och kaffe så klart.
På förmiddagen medans jag stod och bakade så kom Majsan  och B-I och grattade mej eftersom majsan jobbade kväll så passade hon på innan hon åkte till jobbet. Hon fick självklart smaka smörgåstårtan men inte cupcaksen för dom stod i ungen =) Senare så kom mallan och lekte lite med barnen så jag hann klart allt.. tack så mycket!
Halv sju kom resten.. Ann-Britt, Ida, Tore, Ragnar, Mallan, Tommy och B-I.. Tack för en trevlig kväll..

Lite bilder kommer här.

Smörgåstårtan ser kanske inte så fin ut men den va jävligt god.


B-I fick en egen för han tål inte fisk...

Macarons

Alla cupcakes innan fyllning

Mina choklad cupcakes med cream cheeas frosting

Vanilj/ citron cupcakes med cream cheeas frosting

vanilj/citron och choklad Mini cupcakes med jordgubb och vanilj frosting

På fyllninga innan alla kommer

Testar pappas päls mössa (nej, den är inte riktig)

Albin och gammel daff

Kommentarer
Postat av: majsan

jätte god smörgåstårta, jag förstår att de andra blev också gott.Jag kan ju smaka lite he he när jag hälsar på.Gulliga kort, av Albin och gammel farfar och även när han har på sig den lurviga mössan.

2010-10-21 @ 19:40:00
Postat av: Humle

så mysigt! :)

& Grattis ;p

2010-10-21 @ 19:50:56
URL: http://grux.blogg.se/
Postat av: lovisa

Gud vad läckra muffins!

2010-10-21 @ 20:06:38
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Grattis :D

2010-10-21 @ 20:23:23
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Sofia ( fotografy.blogg.se )

ååh, vad gott allt ser ut! :D

2010-10-21 @ 20:23:38
URL: http://fotografy.blogg.se/
Postat av: yasmine modell fru och mamma

ser gott ut och fina bilder kram

2010-10-21 @ 20:48:12
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: mammsen

Jaa du har verkligen blivit duktig på alla dessa bakverk du gör. spritsarna kom till väldigt bra användning, här låg dom bara och tog plats. Men oj vad grabbarna är lik varandra! Albin blir mer och mer lik Viktor. Spännande och se vartefter dom växer upp. Kram

2010-10-22 @ 16:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0