kan inte minnas...........

Att jag någonsin haft snö på min födelsedag !?  I vilket fall som hälst så är de snö nu och inte så lite heller för att de bara snöat i natt...  Och de blåser isbjörnar och orkanvindar, tänker absolut inte sätta ut foten utanför dörren i dag om jag inte måste.  När Vicke skulle gå till dagis kom de in en kall och stel katt.. hehe vill han vara ute i detta väder så visst.. Figge är som bortblåst... villket han brukar vara några dagar iof men i detta vädret? Brr..

Snart så ska jag ge mej på cup cakesen och blaska ner golven med citrondoft så de luktar gott till kvällen.. Eller om man skulle ta violdoften i ställt =) Hmm... Får fundera lite på de... Kom just på att jag måste leta efter stången till blaskaren, Ygge fick ta den och blaska golvet i pannrummet där de var svart och jäkligt, tur fluffet där va utslitet hehe...

Nu va kaffe kallt oxå, fan. Jag glömmer alltid kaffe, hittar alltid något att göra och vipps så va kaffet kallt.. Jaja tur de finns mer i bryggaren för min dag blir ju lixom ofungerbar utan kaffe på moronen. Minst 2 koppar sen kan de ju slinka ner nån mer kopp bara för att de är gott... hehe

Ne om man skulle gå och göra lite nytta nu då. får åter komma i kväll och berätta hur dagen blev, och om min yber fula smörgåstårta blev god... Hoppas dock att den hållit sin form i kylen i natt... Fast iof är de ju bättre att den är god och ful än äcklig och fin.. Eller?

Framsidan (kl: 08 )


Baksidan (kl: 08 )


Bilder från i går

V
icke pratar med mormor


Jag kan flyga jag är inte rädd


Undra va som rör sig i hans lilla huvud.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0