Blä för att vara kvinna...

....vissa dagar i månaden. Varför ska de va vi kvinnor som drabbas? Vi ska ha mens och föda barn. Just nu har jag de först nämda och jag dör av värk... Och på de har jag huvudvärk. Så i dag har jag inte vart en glad person, har heller inte fått nått gjort bara vart till konsum. Därför tänker jag inte skriva nå mer jag ska gå till min kära säng och läsa min Vi Föräldrar som kom i dag och hoppas på att kunna somna relativt snabbt...

God Natt,
skriver antagligen mer i morron om jag känner mig bättre. Annars så dröjer de lite till..... 


Bjussar på ett kort på mej själv som liten, är väl nån månad gammal skulle jag tro, visst är jag söt =) hehe


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hehe, jättesöt!

Man tackar så mycket! Blev faktiskt ganska nöjd, men det tog ett tag innan jag vågade klippa mig haha.. Så jag förstår dig =) Jo, visst är det så med barn.. Ja, det är inte gångavstånd direkt. Någon gång lär man ju kunna ordna så man ses i alla fall, det skulle vara skoj =)

2010-10-26 @ 00:19:55
URL: http://stillunbound.blogg.se/
Postat av: mammsen

Jaa du, sånt är livet för oss drabbade, skönt och slippa såna bekymmer när man kommer upp i åren!!På kortet är du ca: 3 månader. Kram

2010-10-26 @ 18:43:44
Postat av: Johanna

Vad gulligt kort på dig:)

2010-10-26 @ 22:20:20
URL: http://tangomorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0