Vilken kväll och natt

Lille plutt var fruktansvärt gnällig i går, vet inte varför. kan kanske vara fler tänder på G. Kl åtta va han trött men ville inte sova. han fick komma ner till oss och jag försökte få han att somna i famnen men utan resultat. kl tio gick jag upp med honom för han va super trött men vägra att sova. jag kämpade med att få honom att sova i min famn vaggandes fram och tillbaka, tillslut somnade han. Men när jag och Y la oss och skulle läsa lite så vaknade ha i gen och var vaken ett bra tag, han fick ligga brevid mej tills han somnade, vilket gick ganska snabbt så jag kunde bära tillbaka honom till sin säng då va väl kl runt elva halv tolv.. kl halv ett vaknar han i gen och skriker, försöker få honom att somna men utan resultat i gen..  tar med honom ner och ger honom alvedon och fixar en flaska välling. hoppas han sover bättre efter de.  han somnar efter att han har druckit upp vällingen, men nu kan inte jag sova.. suck klockan blir över två innan jag tillslut somna.. kl halv sju vaknar han i gen, men somnar efter en stung jag själv kan inte somna som vanligt.. vicke ska upp strax efter sju så de va ju ingen idé att somna om... inte mycke sömna man får i bland men så är de väl att vara småbarns förälder.... de går ju över sen hoppas jag..

Nu sover han allafall och jag hoppas han sover nån timme så han kan somna normal tid till i kväll...

vicke kommer hem från dagis om en timme då hade jag tänkt att vi skulle baka lite han och jag.. får se va de blir han ska få välja ur bakboken.

Hade tänkt lägga in lite mer grejjer på tradera, hoppas på att få lite sålt...




Kommentarer
Postat av: mammsen

välkommen in i familjen! Har samma promlem med att sova men inte p.g.a av samma som du. sover bara väldigt dåligt och lite, säkert p.g.a stress. Får hoppas att det blir bättre för dig med det och att det är tillfälligt. Har inte haft några större problem med nattsömnen med varken dej eller madde. kram.

2010-11-19 @ 18:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0