kom just på...

... att jag glömde karva ur pumpan och ställa ut den i går på halloween. ska allafall rosta pumpakärnorna och sen då? vad finns de mer att göra med en pumpa? de är första gången jag köpt en...

wii hoo snart kommer ygge hem med min pressent som jag har vart lite seg på att beställa... tar kort på den när han kommer hem så får ni se för jag tänker inte berätta va de är.....


satt och kollade på gamla kort sen vicke va liten plutt och jag måste visa en jämförelse på dom vid samma ålder.
de syns ju helt klart att dom är syskon =) eller hur...

                                                    
                                                 Albin 7 månader                             Vicke 7 månader
                                 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hmm.. Man kan göra pumpapaj, pumpa cheescake, pumpa/morotskaka och pumpabröd vet jag! Dock aldrig provat men det säga vara en hit =) Ja, det syns! De är riktigt fina båda dina pojkar!



Tack så mycket, jag förstår var du vill komma och det värmer! Inte alla som faktiskt VERKLIGEN förstår hur det känns med att ha ordentliga problem med sitt barn och inte "bara det vanliga". Det tär på en men man får försöka härda ut, inte mycket mer att göra. Kramar till dig

2010-11-02 @ 17:21:30
URL: http://stillunbound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0