fredag!

Y har vart ledig i dag, skönt att umgås lite. han har jobbat skift i veckan så han har gått 14-23 så vi har inte hunnit ses så mycke, jag har gått i säng när han kommit hem nästan varje kväll och så slocknar han i soffan =) soffan är så jävla skön att sova i, men snart åker den ut för ryggen ligger snart på golvet... haha...  nästa vecka blir samma visa...

Y köpte skridskor till vicke i dag.. hann inte vara med först för ja va tvungen att promenixa till konsum. men när jag kom till rinken va de full fart på ungen som om man alltid hade åkt skridskor =) iof ser de mäst ut som han går, men dom lär sig snabbt i den åldern har jag märkt. snappar upp de ena efter de andra...

han fick även en choklad kalender i dag, fast den kom med posten från mormor.. tack säger vicke =)

i  går pratade jag med min kära fad, mycke trevligt måste jag säga, vi pratar inte så ofta vilket är ganska synd. jag gissar på att båda är lika dåliga på att höra av sig. olyckligt men sant.  ska försöka få ändring på de...


nä dags att börja avsluta för snart börja idol igen. hoppas på  att linnea åker, sista nummret såg hon ut som en dålig kopia av en barbie docka.... iof kan olle oxå kunna få åka... bara jay och minnah får stanna blir jag nöjd..


vicke skulle absolut vara ute i går fast de va 26 minus, så när han kom in fick han att glas varm choklad med marshmallows i. lycka var fulländad =)


slickad frilla från mössan och rudolf röda kinder =)


mätt och glad =)


man måste ha kristyr på pepparkakorna =)
vi bakade peppar kakor i 3 timmar i går. de blev en bra hög med kakor som
va väldigt roliga att garnera... vicke bakade 2 plåtar själv =)



passar som handen i handsken. ska bara på med dörrarna... och en hylla i nedre skåpet.


pappa och barnen när vi hälsade på farmor min i sommras.

Kommentarer
Postat av: mammsen

Den lille bara växer och växer ser jag! Uj vad röd om kinderna vicke var, passa så han inte förfryser dom bara. Duktig han verkar vara med skridskorna för att vara första gången och duktig på att garnera kakorna med.Kul för barnen att ha foto på farfar med. Kram

2010-11-27 @ 18:30:06
Postat av: Sanna

Jomenvisst, det är ju så sant om de bloggarna ;)



Vad mysigt ni verkar ha det! Utom kylan då.. Fast vi hade som mest 26 minus förra året.. Trodde jag skulle frysa ihjäl! Usch.. Fast ni har väl lite annorlunda kyla ändå. Kramar

2010-11-28 @ 20:31:06
URL: http://stillunbound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0