fredag och IDOL

ja, jag gör väl som många andra svenskar i detta avlånga land gör en fredag kl 20:00, jag kollar på Idol... ja eller jag gjorde. I detta nu så är de paus och cirkus möller vilket jag inte tittar på, så extremt tråkigt... haha
måste säga att jag tycke alla va bra i kväll... JAY fy fan vilken röst, hur kan man ha en sån jävla bra röst och hur får han till de!?  man måste ju få lov att bli lite avis... dom enda 2 jag inte gillar är Linnea och olle... vet inte varför men så tycker jag allafall...

i dag har vi hinnit med lite bak... här kan du se va de blev!  http://nettanshobby.blogg.se/
vicke fick göra några st oxå, han va super duktig min lilla grabb=)

albin den lilla busen tar sig snart dit han vill. han börja få kläm på de här med att åla sig men i bland blir de inte som han tänkt sig och blir förbannad... söten. gåstolen har han ocå fått fart på nu... och hoppgungan fattade han hur han skulle göra med i vecka och han har skit kul när han sitter i den och hoppar järnet =)   fick även kort på alla hans 4 tänder nu.. de har vart ganska svårt att få med alla fyra men nu i kväll så hamnade dom äntligen på kort =)

ne nu ska jag ta och blogga på den andra bloggen... ha en trevlig kväll!!


lillens vampyrtänder =)



Kommentarer
Postat av: mammsen

Ha-ha vad söt han är med sitt stora smile! Ska bli sååå mysigt att få komma upp och se dom små sötisarna och er med då förståss.Lääängttttaaaarrrrr!!!! Kram

2010-11-20 @ 08:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0