7 månader

I går blev lille plutt 7 månader, tiden går ju jätte fort. Han har nyligen lärt sig att sitta, vinka och stå (när man håller han).
Han sitter lite i gåstolen och kan ta sig bakåt i den och när han ligger på mage tar han sig en liten bit =)nu börjar den tiden där man får ha MYCKE koll...

i helgen har jag inte gjort så mycke mer än att baka bullar och städat och lekt med barnen... 
lånade beck levande begravd i går av svärisgubben =) ´den va riktigt bra! och i lödrags såg vi nån gammal beck, brandbilen som försvann. i bland är de kul att se gamla filmer... bildkvaliten va dock inte den bästa... haha  

nu ska jag busa med dom små....

Kommentarer
Postat av: Zami

Hejsan! Jag har kört igång med veckans blogg. Det skulle vara roligt om du anmälde dig och var med och tävlade. Lycka till!

Kram Zami!

2010-11-01 @ 09:19:25
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad roligt, stora killen kan själv! =)



Jo.. Det var den övre magmunnen, va? De sa att det skulle kunna vara nedre på Hannes eller en infektion som orsakar det här. Om det inte visar något på urinprovet och det fortsätter blir det nog upp och röntga/göra UL för att kolla magmunnen ordentligt.



Jo, lite kräka får man ju ta.. Men det här är jobbigt... Har ju ingen tvättmaskin så får springa till tvättstugan stup i kvarten. Men huvudsaken är ju i och för sig att han mår bra tillslut. Jo, jag lever. Väldigt trött bara men det löser väl sig snart hoppas jag. Hur är det själv? Har ni massa snö nu? =)

2010-11-01 @ 09:45:56
URL: http://stillunbound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0