ett stycke paket =)

skulle vart till storuman på föräldra grupp i dag men de kände inte min kropp för så jag stannade hemma... busen har vart på dagis och jag har tagit de lungt, suttit vid datan, hängt tvätt och diskat...
solbritt kom förbi med lite blommor som hon hade över sen hon bytt jord till dom... så snällt att hon ville ge mej blommor... de ser ganska tomt ut i fönstrena här hälften av alla blommor dog i flytten i sommras...  när hon gick tacka jag för blommorna men de skulle man tydligen inte göra för då dör dom!! hehe  de har jag aldrig hört !! så jag ska aldrig tacka får blommor nå mer bara så ni vet =)

sen vid 4 kom majsan förbi och körde mej till konsum för att hämta mitt paket och lite handling =) efter de så hämtade vi vicke och han ville öppna paketet på engång.. men de fick vänta tills vi kom hem.... nyficken som tusan va han =)   han blev nog lite besviken när han bara såg blöjhinken men  när jag lyfte på den sken han upp som en sol =)  ett cars pysselsätt  gissa nån som började rita på engång =)  sen öppnade jag hinken och då fanns ju lite till, en påse med overallen till bebis och en tröja med mac queen som han trodde va bebis men som va hans=)  när han skulle testa den sa han - mamma ta bort lappen... ok, sen när han fått på sig tröjan sa han - åhh de här är min favorit =) sötisen då =)  sen fanns de ju godis där i oxå som han ville ha. men då fick jag säga nej... godis äter man på lördag!!  

fick precis besök av matte , ygge hade hunnit i väg till grannen och gjort ren pannan.... satt och pratade lite å drack kaffe... sen när han skulle gå så tänkte jag att jag skulle se om figge ville komma in  han hade vart borta flera timmar.. så hörde vi honom, gick och kollade lite då satt stackarn 10 meter upp i ett träd!! och matte fick ta en stege och klättra upp men den räckte ju inte så han fick klättra lite på granarna!!!  stort tack för att du fick ner honom!!   när vi kom in så va han så rädd så han kissade på sig på mej!! stackarn!!  han lär nog inte våga sig ut på ett bra tag!!  och 5 min efter matte åkt så kom ygge hem... haha

nej nu ska jag ta och lägga in lite kort sen blir de att slappa framför tv:n


pysslar för fullt med pysselsättet han fick av mormor =)


tröjjan fick han oxå!!


godiset =)


bebisens overall



Kommentarer
Postat av: majsan

Hej varit in och tassat som vanligt, de är trevligt att se och läsa på din blogg!Fina saker som ni fick av Solveig.Hoppas Figge mår bra nu efter äventyret.kram

2010-03-05 @ 23:59:58
Postat av: cattha

tjockis hihih tjockare nu än med viktor.inte länge kvar nu,kul att jag hittade till din blogg också kul att se viktor,han växt(jättefin kille)

o så måste du lägga bild på babyn direkt,nyfiken ju.ha de bra o krama viktor,stackarn att slå sig i stolen

2010-03-10 @ 17:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0