nu kan jag mobil blogga!!

haha!!  duktiga jag nu kan jag mobil blogga. testade nyss... kan ju vara kul att göra de nån gång oxå!! men min telefon vill tydligen vända bilderna snett så ni får väl vrida på huvet, eller så är de väl kanske jag som får vrida mobilkameran =)

i dag är himlen klar blå, jag hoppas att de är varmt ute för jag har lovat viktor att vi ska ha picknick på gräsmattan med melon, kakor och festis =)   lilla gubben fråga så fort han vaknade om vi kunde gå ut och äta melon =) efter lunch blir de man kan ju inte fika före maten heller =) lillplutten ligger och sover han kom inte till ro i går kväll. jag tror han somnade runt tolv, halv ett... jag kom inte i säng förren efter kl två.... nrä jag väl va trött så fick jag ställa mej och flytta massa kläder som låg i min säng... suck...

när Albin vaknar så ska vi försöka ta oss till konsum. ska höra med dom om jag kan få köpa 2 petflaskor säckar, dom har ju inga maskiner för de så dom får skicka i pant säckar, dom är i riktigt tjock plast så de skulle vara perfekt att packa vagnen i till nästa vecka när den ska fraktas på planet!! dessutom är dom så stor att hela vagnen får plats =)

vicke har fått för sig att han ska toka sig på varje kort man tar.
Så vill man ha fina kort så får man vara snabb på knappen =)


ett, två, tre HOPPA!


Ablin har fått massa torra fläckar, ska smörja med miniderm tyckte läkaren men nu efter 2 veckor så tycker jag att de inte har hjälp ett dugg... ska tillbaka 30 juni för 3 mån sprutan så jag får höra med henne igen då!! verkar inte klia på han allafall...


undra om han tycker jag är jobbig när jag tar en massa kort på han hela tiden =)


nu blir han inte lika förbannad när han ligger på mage, iallafall inte på engång =)


Albin har då mer hår än va vicke hade när han va liten... albin har t.o.m fjun på öronen, lill sötisen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0