ume i morron?

kanske ska åka till ume med kära svärmor och marlén i morron... isf blir de att åka buss... och den går vid sjutiden på morronen... så frågan är om jag kommer klarar av att gå upp kl kvart över sex... jag är lite bortskämd med att få gå upp efter kl halvåtta på morronen. jag få proppa telen med bra musik och ladda batteriet fullt i natt...

inte gjort så mycke i dag.sparkat till affärn, städat, diskat och tvättat... ska gå och göra lite pannacotta tills i kväll när gubben kommer hem. han gör helg efter dagens pass, skönt att ha honom hemma 3 dagar.

vicke gjorde choklad bollar i går, han fick hjälp med vad han skulle ha i och så berättade jag hur mycke han skulle ha av allt.  kolla in HÄR så får du se va duktig han va!





Nån ville se bilder från huset. bli väl olika rum lite nu och då!
Vi börjar med köket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0