Tyst som Natten!



Så tyst här nu. Ygge och Vicke är och åker skridskor med Matte, Albin sover och katterna, ja dom sover oxå.
Jag har fått torka golvet helt ifred, fast jag va lite knäpp som torkade in mej mot trappen. Så då fick jag gå upp hit. Fast de gör ju inget =) hehe.. Jag hinner med ett litet blogg inlägg tills golvet har torkat sen ska jag gå ner och göra klar bountybollarna, de är bara chokladen som fattas. Kan inte bestänna men för om jag ska ha mörk eller ljus choklad på dom... Jag ska allafall rigla lite vit choklad över dom... De kommer ett inlägg i andra bloggen sen när dom är klar, till kvällen kanske eller i morron.  


                                              Fina killen, tyckte dagis kortet blev riktigt fint =) nöjd!





Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, joo... Björn är fan likadan. Det spelar ingen roll HUR högt han skriker - han snarkar på ändå när man själv är hemma... Men nu har jag fått sova lite i helgen i alla fall efter att ha blivit arg för man får för lite sömn =)



Javisst, han växer på riktigt bra nu! Det verkar rätt lugnt nu, han har inte fått någon ny infektion vad vi märkt. Ska upp på tis för blodprov, UL av hans njurar och blåsa och även ha ett möte med kirurgen hans. Får hoppas allt ser bra ut där!



Bountybollar lät intressant... Ska kika på dem! =) Måste vara skönt att få lite lugn och ro mellan varven! Var hade ni tänkt fira jul förresten? Ska du träffa mor din? Är det storfirande eller bara ni hemma? =) Kram

2010-12-12 @ 22:34:59
URL: http://stillunbound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0