Skit blogg!

skulle bloggat för flera dagar sen man jag har inte kunnat logga in på bloggen för sidan har sett helt mysko ut..

nu orkar jag inte skriva så mycket och kort kommer sen för kameran ligger nere i köket!

har jobbat torsdag,fredag och i dag. skulle även jobbat i onsdags men då hade jag ingen barnvakt.... lite knepigt när man blir "blixt" inkallad =) ska även jobba tisdag och onsdag nästa vecka...

lilleplutt ligger i sängen och ska sova vicke och ygge är hos farmor och farfar... 
fck en julklapp ilite före av ygge i dag =) ni får veta va de är efter jul =)

just ja måste snart sänka ner albins säng för efter han sov middag så satt han nästan upp i sängen när jag kom... lilla busen!


nää nu ska ja se tv eller nått orkar inte sitta här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0