Ögon i nacken...

ja då skulle jag behöva ha. i går när jag bakade fick albin ligga på golvet och åla runt, tittade bort 2 sec och då hade han hunnit fram till katt maten och smakat på lite grann, suck... då fick ahan sitta i sin matstol och jag sköt bort allt på bordet som han kunde må, trodde jag. hör hur han smackar och funderar på va han om han hade katt mat kvar i munnen som jag inte kände.... fråga vicke då säger han att albin har ätit de röda! dvs maripan, en ganska stor bit för en liten bebis... jag undrar vilka gummi armar ungen har för den låg långt in på borde... liten busunge är va han är...  så i morse mådde hans mage inte så bra för de lukta ruttna sopor...

allafall....

kl sex va jag upp, ygge hade inte kommit hem än... kl tjugi i sju kommer han och mallan in, dom hade suttit och pratat hela natten, utan att sova nått... hur orkar man de? så gissa vem som ligger och sover i soffan nu! haha knasbollar.

jag har gjort 35 cupcakes till majsan i dag! kolla in på min andra blogg, där finns bilder.


inne i lego bygget






Kommentarer
Postat av: majsan

Haha ha vad duktiga små killar ni har, jag tänkte på hinna ta och smaka på allt, plus han som bygger lego. Tack Nettan för att du ville hjälpa mig och baka till jobbet.Det smakade gott!

2010-12-10 @ 18:22:06
Postat av: mammsen

Oahahahaha!!! Det var roligt!! Jaa du, det ska bli kul och få träffa de små busfröna. Vilka fina ögon han har har Albin, riktiga råddjursögon.Kram

2010-12-11 @ 07:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0