Nr 6

Då har tand nr 6 tittat upp i albins mun, går ju snabbt nu kommer inte håg att de gick så snabbt med vicke, fast de kanske de gjorde. Får gå och kolla i hans baby bok sen.

Ungarna är där nere en stund för sig själv, tur man hör dom bra! Vicke ser Emil och Albin springer runt i gåstolen. Vicke tyckte att han skulle vara ute i dag efter dagis men de tyckte inte jag. Alldeles för kallt för de, 27,3 när jag tittade för 30 min sen.

Nu är gubben på väg hem från jobbet han går ju skift fortafrande men han bytte tid 6-14 går han nu. Stackarn måste va skit trött han har ju ändrat dyngsryttmen när han jobbade kväll så när han skulle gå upp kl 5 i morse hade han inte ens somnat.... Så över ett dygn har han vart vaken... mitt jobb i dag blir att hålla honom vaken till i kväll så han inte är vaken hela natten igen..



Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, det är helt sanslöst faktiskt.



Jaså, vad mysigt! Då är det allt ett tag sedan ni sågs. Haha.... Jo, har förstått så mycket att han är tillsammans med Ygges lillasyster(?). Bor han där uppe också? Vad världen är liten och så det kan bli, inte sant? ;) Jo, det är väl bäst och alltid skönast att kunna lägga dem i sin egen säng när de vill!



Här bär det av till Björns föräldrar på julafton. De bor i Huddinge så det är bara ca 25 min bil från Nacka. Så långt tar vi oss haha. Hannes ska vara tomte så det lär inte bli så många klappar utdelade hahaha ;)

2010-12-15 @ 23:26:10
URL: http://stillunbound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0