de var de!!

åkte till ume i fredags. dit resan gick ganska bra. traska runt och kollade köpte muffinsformar och happy birthday utstickare på lager haus, ett **** till mamma på **** , tomte dräker till barnen , fillingarsom lyser i mörkret till vicke och de jag åkte dit för... en jacka, super nöjd. den är skit snygg =) sen blev de inte så mycke mer hittade inget som jag ville ha... förutom snus, som jag skulle köpa i en kiosk men där va bitterfitta som ville se legg.. visst var så god. hon titta på mej, titta på legget, titta på mej, titta på legget och sen säger hon tyvärr du får inte köpa ditt legg har gått ut !? WHAT! baar för att legg helvetet har gått ut är jag väll samma person och samma ålder eller!?  jeje, fick allafall tag på de jag skulle på en annan kiosk...

kl 17:40 gick bussen hem... de va nått jag inte såg fram emot eller jo jag ville ju hem men inte sitta i bussen men dessa obekväma stolar i 3 timmar... så jag fick drass med ont i ryggen hela lördagen...


fina jackan =)

Kommentarer
Postat av: mammsen

Ja den var fin jackan, får hoppas den är varm också.Kram

2010-12-05 @ 14:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0