4 dagar kvar till jul!

ja va säger man... stress? alla julklappar har inte kommit än så jag hoppas fan att dom hinner komma innan torsdag annars vet jag inte va jag gör. dom flesta är klar allafall... men de är ju dom där sista som måste måste komma... suck, i bland är de skit att bo i liten by och vara utan körkort men men, man för göra de bästa med de man har. de kan ju bli bra sen.. eller jag vet att de blir bra sen när körkortet kommer.... när jag börja vill säga haha...  

I morron är de jobb allafall. går mellan 11- 15 och på onsdag 08-17:30 så de blir en kort och en lång dag...och på torsdag är ygge ledig ocå så där ska vi åka och handla inför helgen. mycke och tänka på när han ska handla till 5 vuxna och 2 barn. ygge blev in ringd nyss och han får jobba 10- 23 i dag... stackarn. dock lär han väl få en bra lön så mycke som han har jobbat skift nu i december...

nej nu sk ajag väl ta och leka lite med lilleplutten som börjar bli otålig...


ny stil på sitta, tycker inte de ser värst skönt ut...


kartonger är alltid kul!!

Kommentarer
Postat av: Grace

Vad fina dem är :-)

Viktor har blivit en riktig stor pojke :-)

Stor kram toll honom och en till till Er alla :-) och hoppas att Ni får en trevlih och glad Jul och Gott Nytt År 2011.

Kram

Grace

2010-12-20 @ 10:22:27
Postat av: syrran

HAHA.... måste vara ett släktdrag. ida titter osså med ett ben fram å ett bak. bättre balans så kanske?

2010-12-29 @ 22:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0