Det går framåt med huset!!

Rummet intill köket är klart fattas bara gardiner, köket är nästan klart bara luckorna och gardiner som fattas, sen är hallen nere nästan klar bara panelen som ska målas en gång till, panelen i trappen och hallen uppe är grundad och väggarna är målade men ska målas en gång till,  vickes rum är helt klart, bara gardiner kvar, sen är de vardagsrunnet och vårt somrum som vi inte har börjat med än men de kommer. bara vi blir klar innan jul så är jag nöjd. 

busungen började på dagis för 2 veckor sen och han triv jätte bra, han vill inte gå hem när jag hämtar honom.  han får bara gå måmdag-onsdag 08:00 till 13:00 lite annolunda än i västerås men man vänjer väl sig.


vicke rum innan och efter




köket före och en lite bild efter, kommer bättre kort när luckorna är på plats




snart ska jag ta och göra grunden på 2 tårtor. får garnera dom i morron för jag vill inte att dom ska bli dålig!  den stora gubben i huset fyller ju år i morron så då måste man ju ha lite tårta ifall de kommer nån =)

nej, om man ska ta och gå och diska lite nu då man har de gjort!!



Sen måste jag ju skriva GRATTIS till micka, danne och issa som fick en liten Jonathan den 8 september



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0