ny overall!!

va till maxi i går och skulle handla lite till lasangen och helt plötsligt ser jag en grön overall =) och tänkte att den ska jag ha.. vilken tur att den va billig då =)

i dag har jag vart på jobb c och sen spendrat halva eftermiddagen med syrran.. som va så snäll och stekte pannkakor till oss för att jag inte kan =) sen så fick jag åka till media markt och lämna in min nya lur.. endast 9 dagar använd.. den lägger av, hänger sig och i går flippa den ur totalt när hela skärmen blev som nintendo 8 bit blir när de inte funkar!! haha rätt kul men inte för mej för nu får jag vänta 2-3 veckor på service, kanske längre om dom ska byta ut delar...
måste tacka min mamma för att hon är en sån älgel som hjälper mej med  de som jag kan behöva ha hjälp med uten henne så hade allt blivit kaos...älskar dej mamma =)


mitt yrväder i nya overallen, fin va?



jag och mina 2 finast och underbaraste grabbar på julafton



de finns ingen som har en sån underbar familj som jag. är så stolt över mitt yrväder och de blir ju ännu bättre när han har en så snygg och underbar pappa som jag älskar så otroligt mycket..  


Ygge du är mitt liv jag älskar dej av hela mitt hjärta.


bye för i dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0