Bloggtorka!

har bloggtorka där för är de lite glest mellan uppdateringarna!

här händer det massor och ingenting med hela familjen, finns masssor att berätta men samtidigt inget.
lillfisen har börjat släpa taget och står själv nån sec innan han fattar att han står själv och tar tag i de han släppte...

vicke går på dagis och är en super duktig bror. på fredag (förhoppningsvis) så åker vi till l-sele och köper en garderob till honom får hans kläder får inte plast i den lilla stackars byrån han har.

städade övervåningen ordentligt i går och då passade jag på att möblera om i sovrummet. ibland kan de vara kul med en liten förändring!

lagt ut vagnennu oxå på enirooch fl! får jag den inte såld inom dom närmaste dagarna så lägger jag ut den på blocket! och så ska jag lägga ut lite kläder som abbe växt ur. 

nää nu ska jag göra ordning vicke för sängen och sen ska jag lägga mej bekvämt i soffan och kolla på glee och gray´s anatomy och hoppas att min magknip går över, anledningen kan nog vara att jag bara har ätit en tallrik med lite spagetti i dag och nån godis bit... fy fan va skräpig föda jag äter... haha
 
så här blev de allafall i sovrummet.




jag har gratis hemhjälp.. vem fan behöver rut avdrag!?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0