Tisdag!

fin fint väder ute i dag!! strålande sol och inte ett måln på himlen... måste ta fram stolarna ute i boden så man kan sitta ute och ta en kaffe medans vicke är ute och leker..

i går va jag hos bm, undra hur de står till i hennes huvud!?  när jag kom sa hon   -  de är väl inte mej du ska till?!   ehh joo den 15/3 mellan kl 13-14 skulle jag komma!!  då hade hon inte skrivit in de i sin kalender utan bara på att papper som hon antagligen kastat!!  sen har hon vart glömsk med prover som är viktiga.. jaja snart slut på denna graviditet.. nästa gång jag blir med barn( om jag nu vill ha fler ) så tänker jag åka till lycksele så allt blir noga...

v. 37+5
blodtryck: 145/82
urin: 0/0
sf mått: 36
fosterljud: 151
fosterläge: huvud ner

i morron är de vickes tur att gå till läkaren... på 4 års kontroll, lite sent men bättre de än aldrig.. jag hade helt glömt bort att få hans journal hit skickad, men nu är de gjort så vi får se i morron hur de går... de kommer gå toppen bra tror jag =)

mitt abbonemang  gick ut i går så nu kan jag inte ringa nån!! har telesnor kontatkort men tänker inte fylla på de, ska byta till halebop. de har dom jag ringer mäst så då ringare jag gratis till dom!! billigt och bra =)

här kommer lite kort innan jag ska gå och diska... fattar inte vart all disk kommer i från, tycker att jag diskar hela tiden!! haha


lagar lite köttbullar!!


de kom ett par varmfodrade stövlar på posten till vicke!!  tack mamma/mormor


Kommentarer
Postat av: majsan

Hej när stolarna kommer ut ur förådet så kommer jag och lapar sol hos dig,haha vilken gullig kock som fixar maten kan han komma till farmor också.De var jätte fina stövlar med skönt foder som Viktor har fått,han måste ha tur med mormor. kram!!

2010-03-16 @ 21:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0