28 dagar kvar = 4 veckor

fy vilken blåst de har vart i dag!! och all snö som kom i helgen har blåst omkring så när jag skulle ut med vicke till dagis i morse så va de lite drivor överallt och så hade dom plogat så de va glashalt på vägen... gissa om jag tog de försiktigt och att de tog en stund till dagis.. efter jag lämnat homom tog jag lejden hem men de va ju inge bra de heller för ygge hade kört upp fel spår så de va bara plöja sig i genom en halv meter snö brrr....

när jag kom hem så va de bara ner i tvättstugan och tvätta och hänga tvätt sen upp och vänta på att de skulle bli klart sen ner i gen och i med tvätt och hänga.... tog mej en skön dusch efter de och innan jag skulle gå över till majsan som skulle köra mej, så va de ju de där med snön... blir tokig snart de hade blåst så mycket att dörren hade fått sig ett lager framför på ca 30 cm bara att kliva över... men på uppfarten ca 3 *3 meter där va de ju oxå drivor så jag fick skotta mej ut till vägen .haha  stackars ygge som fick skotta bort allt när han kom hem annars så hade han inte kunnart köra in bilen...

gick bra hos bm i dag allafall...

v.35+6   och 28 dagar kvar!

hb: 119
urin: 0/0
blodsocker: 4,1
blodtryck: 143/76
sf mått: 34
fosterljud: 144
fosterläge: huvud ner

och på torsdag blir de föräldragrupp, skulle inte fått gå på den eftersom jag redan har barn men baraför att jag är nyinflyttad och inte känner nån så skulle jag få gå =)  så då kanske man lär känna nån!!

fick vänta på ygge 2 timmar för att kunna åka med hem så jag gick till akkan och skulle ta mej en kopp kaffe... där satt mallan,ida och ankita så jag fick mej lite sällskap nästan hela tiden =) tack för de =) skönt att slippa sitta själv och muppa sig... haha

nej de är väl dags att gå och hänga lite mer tvätt sen få på vicke pyjamas och borsta bort trollen från tänderna.. sen blir de halv 8 hos mej och navy cis och sen får jag se va de blir mer !! 

bye!!!




Kommentarer
Postat av: majsan

Kul för dig att de var på Akkan så du inte behövde vara ensam och uggla.Dina värden var ju bra såg att även hb hade blivit bättre.kram /majsan

2010-03-02 @ 22:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0