de va gamla tider de!

sitter och tittar på gamla kort.. en 20 kg lättare jag, suck den tiden tycke jag om att vara med på kort nu är jag hälst bakom kameran...då tycket jag att jag va tjock om magen och vägde mycket.. hmm 55 kg då är ju ingenting de vet jag ju nu när jag precis fått mitt andra barn..( ok 4 ½ månad sen...) och ser ut som ett äkligt flubbo... vill så gärna träna men hittar inte orken och motivationen. de finns ju så mycket annat att göra som diska, tvätta, städa och framför allt ta hand om barnen.. får allafall lite motion när jag går fram och tillbaka till affärn =) jag ska försöka rycka tag i dom där lata bekväma känslorna och komma i väg ut och gå och hitta nå bra tränings metod som man kan göra hemma med barn =) tips nån?? jaja nog om mej!

lille plutt har vänt sig från mage till nästan rygg...han kom till sidan och kom på att han inte ville så han rulla tillbaka på mage i gen och blev skit arg =) lillen då, så sött... och jag tror han har fått mitt humör för får han inte som han vill så blir han riktigt förbannad...  sen så äter han mat och gröt.. halva potioner och sen ersättning.. han blir arg för att han inte får mer, de är ju såå gott... tur han gillar min "mat" , de är ju kul att göra puré, kommar bli ännu mer kul när man kan blanda kött och fick i maten..

vicke han saknar dagis de märks, han har nästan börjat klättra på väggarna och är riktigt bråkig. tur han kan gå i väg och leka med nån i bland... inte så långt till dagsikompisen E.. och sen har han ju ygges kusin som han brukar leka med!!   från att inte kunna cykla i början av sommaren så har min lilla tyrann börjat stegra och köra som en tok på cykeln... sätter nästan hjärtat i halsgropen när han är ute och cyklar... undra hur han blir när han kommer upp i tonåren... usch va jag inte längtar...haha

nää nu får de vara nog skriver för i kväll... de får bli lite kort från sommaren i stället om internet kännar för att vara snäll mot mej! har beställt mobilt bredband från telenor med fri nerladdning. mammas som vi har nu kan man bara ladda ner 1 gb sen funkar de inte nästintill inte alls...och va man än gör så tickar ju nedladdningen på...

wilma, ida vicke och albin


mina söta syskon barn wilma och ida


min stora lilla polis..


min lilla gladis


åker båt på liseberg


wilma, marko och ygge åker slänggungorna...


wilma och vicke åker flygplan



Kommentarer
Postat av: majsan

Hej ser på bilderna du satt in jätte fina bilder på barna, även trevlga bilder när de åker på tivoli!

2010-08-15 @ 17:11:58
Postat av: mammsen

Tja!

Kul att du haft tid och uppdatera, alltid lika kul och se vad du hittat på.Jättefina foton på alla barnen.Du får ha förtröstan med att du gick ned efter Viktor och det är ju inte så längesen som du fick Albin!Kram

2010-08-15 @ 20:16:38
Postat av: mickan

hejhej! FINA BILDER skojs att du ÄNTLIGEN uppdaterar bloggen med biler amn vill juh se va barnen växer=) sååå söta=) skojs o se ida o wilma oxå=) De med vikten hm har gått 11 mån sedan ja föde nr 2 o deg finns kbvarde är inte lika lätt att få bort dem! men kör dina promenader de e de ja tror bäst på helt utan barnvagn några gånger per dag i rask takt o ja har gått så mycket med vagn o svanka så nu e ja böjd i ryggen försökt o gå uppsträckt så du inte blir snedan som ja ;P heheh ha d bäst kram kram mickan

2010-08-16 @ 08:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0