veliga jag!

jag är så velig när de gäller bloggen, vet inte om jag ska eller inte. är ju lite halvdålig på att uppdatera här... men den får väl finnas kvar så kan jag ju uppdatera när jag känner för de! nu borde jag ju ha all tid i världen att skriva nån rad när jag går hemma och är sjukskriven till sista augusti!

11 dagar sen operationen och de känns väl ganska bra. ska ringa sjukan i morron så jag får komma och plocka bort agrafferna som där väldigt dryga att ha nu när plasten börjar släppa och dra i huden.
rörligheten är inget att hurra för. jag kan inte sträcka ut eller böja knät helt för det gör så jävla ont så kroppen säger stopp. blåmärkerna börjar gå tillbaka lite, ja iallafall de jag ser utanför kompresserna!
och dessa tabletter jag ska äta... fick oxycontin, oxynorm och alvedon.  första 10 dagarna på morfin sen 1 månad på alvedon 2st 4 ggr om dagen.... inte så mycke för att käka tabletter men va gör man inte för att slippa ha ont...

i morron blir de en busstur till umeå. ska vara hos sjukgymnasten på ortopeden kl 13:40.. galen tid... så jag får ta åka kl kvart i 8 och är framme vid halv 1... 1 timme att slå ihjäl där... sen får jag vänta till kvart över 5 för att få åka hem så jag är väl hemma i gunnarn igen  strax över kl 20... suck! böir en lång dag! 

måste säga att jag längar till gubbens sem så vi kan ta vårt pick och pack ner till v-ås och träffa mamma, syrran och kära micka med fam... va längesen vi sågs saknar det =)



tänkte visa lite bilder på vår tomt, eller va jag ska kalla det...
barnen har då kul i denna gigantiska sandlåda =)










mina underbara smutsiga barn som haft de bokstavligt "skit" kul i sanden =)





Kommentarer
Postat av: Farmor majsan

Sötisarna på bild

2012-06-24 @ 18:20:55
Postat av: mickan

Vi saknar er här nere massa oxå!! =) Ojoj vad ni gräver bara hoppa ut från dörren där:P hahah fyll vatten i hålen så har ni värsta slottet med valgrav hahahah kram kram m ickan

2012-06-26 @ 13:17:37
Postat av: Mammsen

Mormors sötisar med! Så det ser ut, tvi vale!

2012-07-02 @ 17:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0