nya gardiner!

i går kväll när ygge kom hem från jobbet så hade han hämtat ut mitt ellos packet med gardiner så i dag satte jag upp dom! blev skit bra, passar som handen i handsken i båda rummen.

vid två tiden kom E, L och S och lekte =) dom fick testa vickes v.smile och de gillade dom skarpt. E hjälpte till att ge zeke mask tabletten, utan resultat. envisa katt, mycke rivmärken fick hon på köpet. sorry E.... så vi går i hop om maskpasta i stället så man kan spruta de direkt i munnen utan att behöva trilskas med en tablett..

efter att jag lagt abbe vid sju så pälade jag och vicke, jag gjorde ett V och ett A som jag satte bervid korteni v rummet.

nä nu kommer lite kort!

v-rummet


köket, mörkt ute hoppas de syns endå!


andra fönstret i köket


mönstret ser ut så här iallafall.


mina underbara busungar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fint med de nya gardinerna!!

2011-02-10 @ 19:14:32
Postat av: Sanna

Vad fint ni har det! :D



Jaså, jo dina killar är verkligen ljushuvuden bägge två! Ja, jag antar att han blir rödlätt i alla fall men förmodligen mer åt det blonda eller bruna håller. Björn var riktigt ljus när han var liten och nu mörkhårig och jag är blond med röda stänk så vi får se hur det artar sig. Har bara blivit rödare och rödare nu i alla fall, hehe =) Tack så mycket för din omtanke! Kramar

2011-02-11 @ 15:51:50
URL: http://stillunbound.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag diggar alla dina nya gardiner. Dom lyfter alla rummen. Gillar mönstret på dom svarta i köket.

Henrik säger att det liknar sexiga underkläder.

2011-03-02 @ 17:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0