dag 2

nu var dag 2 på jobbet avklarad, på måndag och onsdag nästa vecka blor de jobbi gen.
lika död i fötterna i dag oxå... lider med alla som står och jobbar varje dag...

mallan hämtade mej på jobbet med bilen i dag så jag fick hem all mjölk och de andra jag handlade. sen rånade jag vickes sparbössa på alla 50 öringar som i morron inte går att handla för..aldrig mer kommar jag att få en 50 öring.... rip 50 öringen... dock så kan man lämna in dom till banken tom mars 2011... så i dag har jag fått ta emot massor med 50 öringar, då menar jag massor... vicke fick allafall följa med till konsum och handla upp dom...

albin har inte hunnit spara nå pengar i nån spergris! men han har hunnit få en till tand så nu har han 2 små tandsingar så jag fick lov att beställa baby tandborstar till honom, dom kommer i morron... fast jag ska nog köpa dom på måndag när jag endå jobbar.

ne nu måste ja gå och förbreda innehållat till tårtan... önskar mej själv lycka till =)


går ganska bra att sitta en liten stund!


blivande 5 åringen (i morron)

Kommentarer
Postat av: mammsen

Det var ju bra och höra att du känner det så efter jobbet, då förstår du hur det känns när man är några år äldre och har så varje dag, men du har ju vart med förr så du vet hur det är, ovanan bara.Bra skor är viktigt för hela kroppen med såna jobb.

2010-10-02 @ 17:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0