Ny Design!

Va trött på min gamla design så jag knåpa i hop en ny, eller rättare sagt jag hittade en färdig på www.techno.se. la bara dit kortet och texten i headern.              så va tycks, blev de bra?

I dag har jag inte gjort mycke kasta in lite tvätt i maskin, diskat, krattat löv, vattnat blommorna och underhållit barnen, mäst A för V följde med Farmor ut på näset och hälsa på gammel daff och Elsie.

hehe glömde berätta om i onsdags när Alvar och maj-liss skulle låna bilbarnstolen tills deras barnbarn kommer och hälsar på. bil dörren va öppen och vi gick och hämtade stolen för att sätta in de och gissa vem som va på upptäcksfärd inne i deras bil.. jo figge...haha. han blev så rädd när vi kom så han viste inte vart han skulle ta vägen så han hoppade in i rutan... hörde riktigt hur de dunkade i huvudet på han, innan han hittade ut...

vet inte riktigt va jag ska skriva mer, de har ju inte hänt så mycket.  sänger in en bild på barnen. Vicke tyckte att Albin skulle hjälpa han att spela tv spel, men albin tyckte de va mer intressant att smaka och slå på dosan =)


Kommentarer
Postat av: mammsen

Hej!

Det var en fin sida du fixat till. Kul och se hur stor lillplutten blir också, du får lägga in fler bilder på honom så jag ser hur stor han har blivit. Det går ju så fort när dom är så små. Viktor verkar tycka att det är kul med en lillebror. Kram till er alla.

2010-10-10 @ 18:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0