Stopp i huvudet

har inte kunnat skriva nå för jag vart blankt i huvudet  när jag har försökt.
jag har allafall hunnit baka lite, gjorde en tårta i torsdags som jag inte hann att göra klar innan den blev uppäten. =) chokladbotten med violfyllning, spacklad med choklad smörkräm sen kom jag inte så mycke längre =)
vi fick besök av Tommy, Mallan och Jörgen då bjöd ygge på tårtan =) hehe... och choklad snittar bakade jag oxå...

hihi majsan har gjort en beställning av mej, 25 cup cakes och chokladsnittar =) hon ska ta med till jobbet när hon har fika nästa gång så nu blir de att beställa lite tillbehör =)  ska bli kul hoppas att dom tycker det gott bara...

albin lilla busen vände sig äntligen från mage till rygg i går. han har vart på väg flera gånger men ändrat sig på hälften...

vicke har vart ute och lekt i snön. i torsdags va han och åkte bob med Matte och Isak och i går lekte han med E och E. tänk så mycke bus 3 grabbar kan hitta på... fick gå ut och säga åt dom 4 gånger.. haha busungar =)

i går kom tommy och Jörgen och brak lite öl här, bliv lite hockeyspel och prat, fast jag gick i säng rätt tidigt jämfört med dom, hehe kl fyra va jag uppe och skulle göra välling till Albin och d var ygge fortfarande vaken.. orka

nää  nu ska jag kolla runt om jag hittar de jag ska beställa!


skär pumpa =)
 

Kommentarer
Postat av: mickan

gjorde ni med punpan? ingen gubbe?=) duktig som hjälper till men du får ta en rundvandring med kameran i HELA huset såp vi får se hur allt set ut JUH !!=)



KRam kram mickan

2010-11-06 @ 22:28:48
Postat av: Sanna

Haha! Det HETER BOB! I stockholm envisas de med att det heter snowracer... :P



Tack för dina fina kommentarer! Det värmer mer än du tror! Jo, hoppas på en bättring nu! Eller åtminstone ett svar av kirurgen varför han åker på infektioner hela tiden och vad man kan göra. Lilleman har i alla fall slutat kräkas kaskader så den antibiotika han fått nu biter i alla fall =) Kramar

2010-11-08 @ 13:05:00
URL: http://stillunbound.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack tjejen! Kruxet är att han verkligen behöver det där jobbet för tillfället eftersom det ger bra pengar och det behövs verkligen nu. Men han ska börja söka nytt jobb nu för det där fungerar inte. AS! Han är bara visstidsanställd fram till mars och får hela tiden bara tre månaderskontrakt så han blir lätt av med det tyvärr. Tråkigt men sant =/



Hmm, det börjar nalkas jul... Du får kasta upp recept på gott julgodis om du har något sen. Dåligt med det här =) Kramar

2010-11-09 @ 18:51:53
URL: http://stillunbound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0