torsdag!!

slö dag i dag, inte orkat gjort nått men jag ska ta och diska lite snart, vicke hjälpte till lite med disken men de får jag ju göra om =) gulligt att han hjälper till allafall även om de inte blir rent, och att 2 par diskhandskar är dyng sura vara av ett av dom paren full i fett.. hehe 

hittade en burk med blandade runda pärlor i går som jag hade till nått förut, så de har vicke suttit och gjort halsband av.

sitter och driker lite kaffe men de är inte så speciellt kul.. skollade tungan på maten i går så nu gör de ont bara jag får nått på tungan...hoppas de går över snart!!

förra veckan va de barnens vecka på konsum i storuman och dom hade en tävling, man skulle gissa vem de var som gömt sig i en påse, så jag tävlade åt vicke.  hade helt glömt bort de tills i dag när dom ringde och berättade att vicke hade vunnit. får se i morron va de är han har vunnit för jag kommer inte i håg om de stod eller inte!!

i morron är de besök hos bm. jag hoppas att mitt blodtryck har gått mer, för de har höjts dom 2 senaste gångerna och jag har vanligtvis väldigt lågt blodtryck. 

ser att jag skriver lite huller om buller och osammanhängande i mina inlägg men de får nu stå ut med. hehe

nee nu kommer lite kort, samlade på mej några st så de är från hela veckan och helgen =)


vicke åker skidor för första gången. han va jätte duktig, såg ut som
att han aldrig hade gjort nå annat =)


hej och hå!!   han blir stark i armarna när han stavar på =) såg lite
jobbigt ut men han tyckte de va kul=)


blidde en liten vurpa oxå men han va snabbt upp i gen och åkte ner
för den minimala backen vi har på uppfarten


tur att släkten har de "verktyg" som behövs för att flytta på 600 kg pelletssäcker =)
vicke tycket de va super intressant att kolla på=)


katterna har hittat en ny plats att lata sig på... tur att de är yggs nya
gamla skrutt bil och inte den i garaget...hehe


hehe busen kör höger,vänster med sked och gaffel =)


är katterna ute så kan man inte gå nånstans för då följer dom med,
spelar ingen roll vart man ska...


de är ju en månad sen men här kommer 2 kort som jag scrapat...
denna skickades till micka på hennes 25 års dag =)


och denna skickades till erika på hennes 30 års dag =)


och så magen i dag.   v.39+1


och sista bilden för nu!!  magen framifrån v.39+1

Kommentarer
Postat av: majsan

Härligt vad magen är stor hehe.vad duktig Viktor är på skidorna.Undra om han blir lika duktig som farmor på att åka skidor hehe.Kramar!

2010-03-25 @ 18:27:49
Postat av: nettan

majsan: kan du åka skidor?? de skulle jag vilja se =)

2010-03-25 @ 18:57:35
Postat av: majsan

Ha ha som Ingemar Stenmark.Nej men har åkt lite på fritiden som ung.Det är jätte trevligt att åka skidor du måste prova om du inte har gjort det tidigare. Kram!

2010-03-26 @ 21:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0