skit sak!!!

att allt ska gå sönder eller vara segt!!   nu har min mobil gått sönder oxå... ygge sitter och försöker lage den, de återstår att se om han lyckas...  att en telefon inte ska hålla mer än 15 månader är ju tragist!  har inte råd att köpa en ny heller så jag får gå upp till vickes rum och leta reda på nån gammal som jag haft ...   så vill ni nått får ni ringa till ygges mobil eller skriva på msn så länge!

vaknade i morse halv 6 av att de knackade i taket. de lät så högt så jag trodde att de rasade in, men de va ju bara lite snö som rasade ner... kl halv 8 rasade lite till... och kl 1 när jag och vicke stog i hallen knackade de till 4 gånger så högt som i morse och då rasade all snö på höger sida av taket ner... ja de va ju bara en halv meter högt på taket som skulle ner... så gissa om att de är MYCKET snö runt huset nu när allt har ramlat ner.... sa för mej själv i morse att vicke får inte vara ute och leka förren allt snö på taket är nere. de va ju tur att de kom i dag så han kan vara ute och leka i morron...

nej nu ska jag se om maten är klar och om han får i hop telefon...    bye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0