onsdag!!!

då va de mitt i veckan och i kväll får jag äntligen se andra avenyn.. har väntat 2 onsdagar bara för att de där förbannade os visas på 1 an så har jag inte fått se de jag vill se... =(

busungen ville vara hemma i dag så de fick han. vi har hunnit med att pyssla lite men när de inte går som han vill så går han i väg... fick han allafall att städa bort de han hade klippt sönder =)  nu sitter han och tittat på tv en stund sen ska han få hjälpa mej att dammsuga om han vill =)  själv måste jag passa tvättmaskinen  så jag kan hänga upp sängkläderna till spjälsängen, hade tänkt skruva i hop den i morron  eller senare i dag =)   hoppas bara att katterna låter bli att hoppa i och sova i den!! i så fall får jag stänga dörren så dom inte kommer in!!

måste gnälla av mej lite om min afötter och händer i gen!! dom är svullna som fan och i vänser hand har jag ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen och i höger hand så har  pek, lång och ring fingret domnat bort så jag inte har nån känsel eller så är de myror!!!    fötterna och vaderna ser riktigt äckliga ut har så mycket vatten där så jag vet inte vad.. får inte ens i fötterna i skona, inte ens i foppa tofflorna får jag i fötterna...tur att jaghar ett par skor med kardborre som jag kan ha, men i de här vädret så är de juinte dom bästa skona att ha...hehe   nee nu är de nog klagat för i dag!!

i går fick jag veta att farmor min ligger på lassarettet och kan inte gå eller äta för hon har ingen känsel i ben och händer... dom vet inte va de beror på... hon kommer aldrig mer få komma hem i gen utan kommer få bo ett ett ålderdomshem... jag känner mej så fast att jag inte kan åka och hälsa på henne, jag får ju inte flyga när de är så nära inpå  förlossningen... jag hoppas hon orkar hålla ut ett tag till så jag hinner träffa henne... 
jag tänker på dej farmor!!

i går skulle även lennart fylla år... hela 67 år skulle han ha fyllt... GRATTIS


ne nu är jag suttit allt för länge kaffet är uppdrucket och jag ska dammsuga... men först lite kort på magen!!



de är lite skillnad på magarna eller hur  !!  ??

Kommentarer
Postat av: mammsen

Vilken skillnad på mage med barnen, helt otroligt! Hur stor kommer den här lille babisen att vara mån tro! Förstår att det börjar bli jobbigt. kram

2010-03-03 @ 18:55:12
Postat av: majsan

ojoj, blir de en stor bebis hmm.4,5? kram

2010-03-03 @ 19:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0