dags för ett inlägg!!

den här veckan har haft ett väldigt konstigt väder... i måndags så va de plus grader, strålande sol och fågelkvitter när jag gick till dagis, men så fort jag kom in där började de blåsa orkan och toksnöa!!!
i går så va de sol och minus 2 när vi åkte till storuman och sen började de att blåsa och snöa!!
och i natt mellan 2-4 så började de att snöa och har gjort sen dess så nu är de nog över en dm på uppfarten.... blää

stackars liten buse, när jag kom och hämtade han så hade han precis krockat med en stol när han lekte spindelmannen, så han blödde lite och fick en bamse bula på ögonbrynet... när vi kom hem så ville han ha plåster... så ett mumin plåser med lilla my på pryder hans ögonbryn nu =) vilket fenomen med plåster, så fort de kommer på såret så sluter de göra ont... =)

i går eller va de i måndags så planterade jag om blommor och och satte några i jord men de fattaders till några så jag fick köpa mer så nu hade jag tänkt att jag skulle fylla på lite på dom som saknar jord =) dom mår nog mycket bättre av de skulle jag tro!!  
så har jag kollat runt på nätet om jag kunde hitta ett par fodrade stövlar till vicke hans viking vinterskor blir så blöta rakt i genom nu när snön börjar är blöt. de är inte så skönt att leka i dyngsura skor...   hittat några av märket tretorn som jag gillar.. men så är de ju de här med att beställa på nätat.. som alltid när jag ska beställa så finns de inte i hans storlek!!!  har alla barn hans storlek nu????

nu får de gärna vara över orkar nästan inget längre och kan inte sova på nätterna, sen är jag ju nästan säker på att jag kommer att gå över oxå de gör de ju inte roligare... vicke känner nog att jag inte mår så bra för han har börjat bråka mer och ligga på golvet och skrika när han inte får som han vill...stackarn som får stå ut med en mamma som inte är nå glad... han vet allafall att jag älskar honom för de säger jag varje dag till honom...

nee nu har jag försökt hela dagen med att få de här inlägget klart men de har alltid kommit nått mellan så nu tänker lägga in nå kort och sen göra nå annat!!!

magen v.37+0...    20 dagar kvar till bf!!




krock skadan!!  stackarn ser ju inte så trevligt ut!!





Kommentarer
Postat av: majsan

Hej jadu nu får vi bara vänta men till slut kommer bebisen, förstår om du är trött.Blir spännande att se när du får åka på bb.Oj vad stor bula lilla vicke fick stakarn.kramar från majsan till er båda.ps och en till ygge.

2010-03-11 @ 01:32:33
Postat av: mammsen

jaa, det är nå helt otroligt vilken mage! hur stor baby ska du få mån tro, får hoppas att det är mest vatten. mormors lilla plutt som skadat sig och jag inte får trösta!stackars liten, tur att han är så tålig. PoK

2010-03-11 @ 20:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0