en liten uppdatering!!

nej, de har inte kommit nån bebis än även om jag skulle vilja de!!

orkar inte skriva för mycket, är trött och slut efter gårdagens städande! som vi endå inte blev klar med!! suck! vi hann allafall storstäda övervåningen och toan!! plus lite annat viktigt!

kände redan i morse att de inte är min dag i dag! har ont i ryggen och fogarna, de blir inte bättre av förkylningen. är snorig, hänging och när jag hostar känns de som benen ska lossna för att de gör så ont i fogarna.
i allafall så har jag hunnit med att ta upp sängen till bebis, eller jag fick lite hjälp av busen =) men när vi skulle göra ren den va de inte lika kul... hehe blev allafall jätte bra när den blev ren och bäddad. har fått lägga över en filt så katterna inte ska ligga i sängen, vill ju inte vänja dom att dom får sova där!!  så nu är allt klart för bebisens ankomst
så KOM NU BEBIS!!!  jag orkar inte vänta längre!!

ne nu är de dags för sängen riktigt trött!!  sååå  GOD NATT alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0