djur från helvetet

ja de är just va dom är dom jävla getingarna (och mygg) stod och städade toan när jag kände nått som stack till på låret.. kolla ner och ser en geting jävel flyga och sätta sig på toan...jävlar va de sved ett bra tag efteråt...och en stor svullnad fick jag oxå... mitt första getingstick ever!! hoppas de inte bli nån mer gång för de va ju inte skönt. tur att de va jag som blev stucken och inte nån av barnen.... jeje
i går gjorde jag inte så mycket sopa av golven och städade lite, va till affären och handlade och grävde ner gräslöken jag fick av ann-britt... nu fattas de bara vinbärsbuske och krusbärsbuske =)

på måndag kommer min kusin och hennes karl hit och hälsar på.. ska bli kul.. får se va men hittar på då!!synd bara att ygge jobbar...

just nu så sitter vicke och ser tv, ska försöka få han att städa sitt rum, de är ju omöjlig att få honom till de. hjälper inte att säga att man ska kasta de som ligger på golvet heller, vet inte hur mycket saker som har fått flytta ut till garaget....

lille plutt ligger i vagnen och sover han bara växer och växer. nu börjar han bli tung att gå omkring och bära på, tur att han är ganska nöjd med att sitta i sittern eller i vagnen... i morron är de 3 mån besök och spruta som gäller... bvc räknade fel förra gången och trodde han va 3 mån när han precis hade blivit 2 mån.. haha
undra om jag ska gissa att han väger ca 6300 g och kanske 63 cm lång... får se om min gissning stämmer i morron =) hehe

nee om man skulle ta och vika lite tvätt... lite kort först

klappar kalvarna

nån av katterna dödade en fiskmås!!  hur vet jag inte!

är de detta som kallas sommar ben?? =)  skit och blåmärken =)

djuret från helvetet!!

ikea hyllorna har kommit upp, fattas bara grejjer på dom

lilla plutten


bilder från västerås!!

åker linbarna

gladskit

pappa/morfar med barnen

pappa/morfar och min farmor med barnen

söta jonathan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0