Praktik!!

i går va första dagen på praktiken och se gick jätte bra förutom att jag hade förbannat ont i fogarna
när jag kom hem... kunde knappt stå och sitta, ligga va inte heller bekvämt... i dag har jag allafall
haft på mej fog bältet och de hjälpte jätte bra!!  Tack micka!! 
jag har fått städa hyllor och tagit bort gamla produkter (inte så kul men de måste ju göras haha) och stått i kassan. det blir enklare och enklare för varje gång, men jag har ju några saker till att lära mej, men de har jag har ju 2 månader på mej att göra =) i dag så fick jag med mej 2 pkt med tulpaner som inte går att sälja för att dom antagligen stått lite för kallt, nu står dom i en vas och sen får vi se om dom vill slå ut !!=)  de är skönt att komma ut och göra nått efter att ha vart hemma så länge och sen får man bekanta sig med alla i byn som vet vem jag är men som jag inte vet vem dom är... hahaha...

busen får vara på dagis mellan 8:45 - 16:45 inget han lider av kan jag ju säga han tycker bara att se är super kul att vara där och leka med alla nu efter att han har vart hemma i 3 veckor =) han säger till och me att han vill vara där länge =) de är kul att han trivs!! och skönt att få tillbaka säng tiden som blev lite knas nu under lovet... inte så bra att somna vid 21 även om man nattat vid halv 8 - 8 och vakna vid 9 !!

i morron går jag in i v 30 (29+0) då är de bara 76 dagar kvar innan ”Albin Roger” ska titta ut..hehe men jag tror inte de blir runt 30 mars utan den 10 april..just ja vicke tycker att bebisen ska heta Albin Roger..hehe sötisen, men vi får väl se vem som kommer ut!!

ne nu ska jag hitta på nått annat kanske gå till sängen och lösa lite suduko eller korsord.. hehe de är mitt nöje inför natten så hjärnan blir slut så man somnar snabbare =)


bye bye

Kommentarer
Postat av: majsan!

Trevligt att tassa in på din blogg,jag skall även titta in på ditt jobb på Konsum.Ha de bra vi ses kram!

2010-01-12 @ 22:47:15
Postat av: Johanna

Å snart kommer du kunna alla PLU-koder i huvudet:)

2010-01-13 @ 06:14:30
Postat av: mammsen

Jag hoppas han trivs med spelet och att han även lär sig nått, skulle ju vara pedagogiskt vad jag förstod. Pussa Albin-roger och Viktor från mig. Föresten så tror jag att den säkert kommer att få heta så när den kommer ut för då är ni så vana vid att säga det namnet.



kram-kram

2010-01-15 @ 19:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0