nytt år!!

ja då va de 2010.. de här året kommer bli super bra....

gick bra hos bm i tisdags. mamma och vicke va med mej.  vicke tyckte de va kul att höra på bebisen... 105/65 i bt lite lågt men de ska nog gå bra, 119 i järn värde, gått upp lite sen jag började dricka blutsaft.... synd att den är så dyr men jag ska nog köpa mer när de är slut för den är bra!!   bebis hjärta tickade på i 145 =)  och magen har växt till 26 cm...

vi firade in nya året med mamma, madde, henke, majsan, bengt-ivan , mallan och tommy.... käkade super god älgstek med potatisgratäng och bea sås.... busen va vaken vid 12 slaget så vi gick ut och tittade på fyrverkeriet som va runt byn...inte så mycket men de lilla som va dög bra.. det är bara drygt när de smäller flera dagar och timmar i förväg...

busen vaknade kl halv 10 i dag och kom in och la sig vid mej och somnade om till kl 11. de förstår jag eftersom han va vaken så sent i natt =) men de är bara nyår en gång om året så då får man va vaken länge... =)
senare va vi ut och och skottade upp en stor hög som ska få frysa på lite så man kan bygga en snökojja =) sen tävlade mamma och vicke i pulka och bob vicke vann på bobben =)  sen blev de mörkt så då traskade vi och visa mamma vickes dagis =)

nee nu ska jag gå och kolla på senaste wallander innan jag blir för trött.....

Kommentarer
Postat av: majs

Hej det var god mat som vi åt,plus en trevlig kväll.God fortsättning på nya året!

2010-01-01 @ 22:53:13
Postat av: Mickan

hehe skönt med sovmorron=) forsatt trevligt nytt år på er=) kram Micka med familj

2010-01-03 @ 10:25:33
Postat av: Johanna

God fortsättning!

2010-01-07 @ 13:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0