ny design!!

fick för mej att jag ville designa om bloggen.. blev ganska nöjd... eller va säger du?? 

så nu va en till helg snart slut, de går såå fort önskar att helgerna va lite längre =) hehe
i går så städade vi lite eller jag städade köket och toan ygge skulle ta vardagsrummet å sov rummet men han fastnade med att försöka laga basen men den vill inte funka.. så vi får nog köpa en ny!! jaja
på kvällen så gjorde jag frallor i ugn... man tar ut de mjuka i frallan och stoppar i stekt köttförs,lök och svamp sen in i ugnen 10 min på 150 g. riktigt gott =)   sen så bjöd vi hit majsan på god fruktsallad med vaniljvisp... 
sen på kvällen så såg jag och ygge film,   sommaren med göran.. de måste ju vara en av dom sämsta filmerna jag sett... haha 

i dag så har vi inte gjort så mycket. busen har vart ute.. nu spelar ygge, vicke och tommy hockyspel.. de låter som fan och man få hålla kolla bakåt så man inte får en puck i huvet... haha

nee nu ska jag nog hitta på nå innan jag blir för slö, men först kommer lite kort!1


de är lite svårt att skriva när man har en katt på databordet!!  hehe


vicke håller på att bli som pappa sin, vill inte va med på kort =)


fylld fralla... mums  =)


den goda fruktsalladen =) 



en magbild v.30+3...


och så fram v.30+3 =)




Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Mysig blogg :D hittade dig via familjeliv!

2010-01-27 @ 22:02:28
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0