söndag!!

har inte hänt så mycket i vecka. vicke var hemma med hosta i 3 dagar!  och i fredags så åkte jag med mallan och hämtade tommy i lycksele. passade på att handla lite mat och nå kläder till vicke och bebis men de jag skulle komma i håg å handla glömde jag ju bort.. men de är väl som vanligt när man ska ha nått...hehe

ygge köpte en bil i helgen.. en gammal disel merca som han ska ha till jobbet så han slipper slita ut volvon... hehe tur den är billig!!

jag ska ta och scappa klart korten jag håller på med så dom bara är att posta när de är dags =) först kommer lite bilder.


vicke ville att jag skulle ta kort på alla gubbar han gjorde så här kommer några st!! =)
första

andra

tredje

och fjärde, fråga mej inte va de är för alien gubbar men jag tyckte han va duktig =)

busen själv =)

pysslade en dag när han va hemma, men vi hann bara med en mask sen va de inge kul längre de kröp myror i benen på honom, jag fick allafall dammsuga hela köket från glitter efteråt  =) hehe

vicke valde robot bodyn till bebis =) och jag byxorna med cowboys på =) dom kostade 19 kr och hade kostat 99kr.. ett fynd =)

byxor till vicke, han valde dom själv =)

tröja till vicke, den valde han oxå själv=)

tjock tröja till vicke, den valde jag!! ett riktigt fynd=) 49 kr den hade kostat 229 kr =)

ja så kan man ju oxå skriva för att folk ska handla mer!!  haha  (konsum lycksele)


och "lilla" magen  v.34+4

från sidan v.34+4   inte länge kvar nu!!  =)  och pepper peppar på att jag inte får några nya bristningar, dom som syns är från vicke!!

Kommentarer
Postat av: majsan

Haha gubbarna Vicke ritat ser riktigt farliga ut.Fina kläder du köpt, och magen bara växer.kram från majsan

2010-02-21 @ 17:10:24
Postat av: Mickan

liten o liten mage STOOOOORR!! Hahah sådan där biddy men svart med silver robbot köpte jag idag till Jonathan=)

Fina Bilder kram mickan

2010-02-21 @ 19:59:54
Postat av: mammsen

Vad duktig han blivit på att rita! Får väl träna lite på hans namn också. Riktiga fynd du gjorde där. Och magen den är ju bamse stor! Skall du få en till bamsing!

2010-02-22 @ 16:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0