slut på helgen! och alla hjärtans dag i dag!!

då va helgen slut i gen.. helgerna bara flyger fram... har iallafall haft en trevlig helg med trevligt sällskap i går!!
då va vi ute på en skotertur till kall ers näset med matte, petra och lilla elias =) vi grillade varma mackor i mackjärn, korv, marschmallos och drack kaffe och varm choklad riktigt gott. de är kul när man har trevligt sällskap de måste vi göra om nån helg =)  vi hade med bobben  till vicke så han fick åka lite i backen... =) glömde kameran men petra tog några kort. ska lägga in dom när jag har fått dom på mailen =)
på kvällen såg ja melodifestivalen...   de va ju nästan lika dåligt som förra veckan...  jag förstår inte hur svenska folket tänker när de gäller musik... eller iallafall dom som väljer ut vilka låtar som ska få komma med!! hoppas de blir bättre dom 2 sista delfinalerna... för sverige har nog inte råd med en flopp till i eurovision...

i morron vid nio när jag börjar kommer min handläggare och ska se hur jag har de... hmm undra va hon kommer att säga...  
sen på tisdag är de dags för bm... blodprov denna gången då... hoppas hon inte har glömt de... som hon har gjort dom 2 senaste gångerna... tur jag får åka med majsan den här gången med =) hon va ledig och så skulle hon till tandläkaren en timme innan jag ska vara hos bm... perfekt att slippa åka med bussen!!  

ygge får inget va oss i dag bara nykära som ger varrandra pressenter och blommor =) jag visar ygge att jag älskar honom varje dag endå =)
jaja nu ska jag väl sätta i gång med hjärtatårtan som jag hade tänkt bjuda majsan,bengt-ivan, mallan och tommy på... får se om den blir som jag vill... hehe 

nu tycker jag att de är dags för mej att bli moster i gen=) den är lite sen nu, hela 3 dagar..hihi
men jag gissar på att de kommer ut en liten grabb den 16 feb



busungen!!


ett stycke zeke (tycket katterna kunde få vara med lite =)


och en figge


magen v.33+3


framifrån v.33+3



Kommentarer
Postat av: Ika

Hej!

Du får nog vänta med att bli moster några dagar till verkar det som....

ingen bebis som vill ut. SUCK!!!

Vilken stor mage du har fått, å vad högt den går.

Har ni kommit fram till nå namn än eller är det som här dvs ej överrens? hihi

ha det gott

2010-02-16 @ 17:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0