onsdag!! v. 34+0

då va de onsdag och jag sitter hemma med vicke som har nån jobbig hosta, stackarn..  nu sitter han allafall och degar men playdoo lera vid bordet!!
jag är i v.34+0 i dag, tiden går fort, 41 dagar kvar till bf.... jag hoppas på att inte gå över tiden men de tror jag nog att jag gör eftersom jag gjorde de med vicke...  va till bm i går oxå och de gick bra men mindre bra när hon skulle ta blodprovet... hon fick sticka 3 gånger den här gången oxå.. fyyy faaan  säger jag... mallan fick hålla mej i handen =) hehe.. spände mej nog lite för mycket för att hon skulle få ut nå blod dom två första gångerna... sista gången la jag upp fötterna så jag inte kunde spänna mej och så pratade jag med henne och mallan undertiden och då fick hon ett rör... tur va väl de annars hade jag dött...

blodtryck: 110/66
urin: 0/0
sf mått: 32 cm
fosterljud: 148

fick en ny tid den 2 mars...

nej nu ska jag göra nå nytta tror jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0