Va är det för fel?

va är de för fel på min lilla kille?  han har gått ner ännu mer nu, seni måndags så har han gått ner 90 g...
så nu är han nere i 4390 g. en läkare komin och kollade honom, lyssnade på hjärtat, kolla i munnen och kände och klämde men hon kunde inte hitta nått.. dom tycker de är lite konstigt eftersom han är pigg, kissar och bajsar...
vi ska tillbaka på måndag och se om han har gått upp nått, har han inte de så skulle vi träffa en barnläkare...
de känns inge kul alls, vill att min lilla kille ska gå upp i vikt och bli stor, jag känner ju på honom och de syns på blöjan att han magrar... jag ska försöka ge honom lite mat ofta och hoppas på att han få behålla de..  
fick med d droppar hem oxå. om jag kommer i håg att ge dom.. med vicke kom jag knappt i håg de och honom är de då inge fel på!!

i kväll är de brasa borta vid missionskyrkan får se om man kan ta sej dit.. de har ju snöat sen i går, så de har säkert kommit en dm snö... blöt kramsnö... gissa om vicke kommer var dyngsur när han kommer in....  nee jag ska väl passa på att göra nått medans albin sover och vicke är ute!!

liten tröttis =)

en stor busunge =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va mysigt det ser ut när lillen sover. Hoppas det löser sig med vikten



Kram

2010-04-30 @ 18:07:08
URL: http://tangomorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0