torsdag!

dagen började med lite besök av majsan, vi drack lite kaffe och satt och pratade ett tag. dom ska till lycksele i morron så då frågade jag om hon kunde gå in på lindex och köpa en mössa till albin, hans har försvunnit vette tusan vart den har tagit vägen... sen så fråga ja om hon kunde gå in på bok affärn och köpa en "min första bok" till albin för pengarna han fick av dom i födelsepresent...

sen så gick vi till affärn och handlade, eller vicke fick cykla.  de är så mycke upp och nerförsbackar så han gick nästan halva vägen med cykeln, haha.... sen när de blir lite varmare så ska vi försöka att få honom att cykla utan stödhjul...

nu så är vicke och letar efter ett papper så jag kan sätta i hop en lego bil...  sen så ska jag väl försöka att tvätta, diska och laga mat medans albin sover.. han har ju börjat vara vaken långa stunder under dagen så man får inte så mycket gjort för han vill inte ligga själv utan vara i famnen hela tiden...

i morron är de bvc som gäller...hoppas hoppas hoppas att han har gått upp i vikt nu iallafall lite, annars så vet jag inte va man ska göra.. jag ska allafall in på ica och kolla om dom har nan för känsliga magar...

lite kort kommer här!!

måste ju ta kort på dom fina tatueringarna =)

hinner inte göma sig för kameran =)

båda barnen med sin farmor!

jag och albin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0