mitt i veckan!!

onsdag i dag då och i morse fick jag ett trevligt uppvaknande i form av spya.. jag han bara bädda nytt så spydde han i gen ... samma sak 3 gånger... såå kul är de inte att tvätta, men men, man måste ju annars så finns de inge rent att ta på sej... men jag tyckte än då att de va konstigt att han spydde kl 8 när han åt kl 5...
vicke tyckte de va jätte kul att han spydde och skrattade när jag svor, men han berättade oxå att så får man inte säga för de är fula ord.. hehe sötisen!  när vicke går själv till och från dagis... hur smidigt som hälst tur att de bara är 20 meter och jag ser han hela vägen... annars så hade jag aldrig låtit han gå själv...

jag hade tängt gå ner och bada albin, men när jag kom ner i källan och satte på vattnet så ville de inte bli varmt, ja ha, går in å kollar pannan och då är den på 35 grader, svin kallt ju... typiskt, jämt när jag ska bada A  eller mej så finns de inge varmvatten...   bara att ringa ygge och höra va jag skulle göra... av med strömmen och ringa svärfar... de är tur att vi har han som kan sånt där =) så på nån timme så har väl vattnet kommit upp i behaglig temperatur för en dusch...


lite kort fråni går!

zeke är riktigt nyfiken albin, han undrar nog va de är för skrikig liten sak =)

stark liten kille!!   =)

vicke tycker de är jätte kul att ligga bevid lillebrorsan och sjunga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0