faderskap!

i dag så ska vi till socialkontoret och skriva faderskapspapper och vårdnad.   sen har jag massor med papper som ska postas till alla möjliga myndigheter... helt otroligt va man ska fylla i och skicka papper om allt möjligt... sen måste jag komma på ett andra namn till Albin... vicke har ju karl, kanske skulle ta samma till Albin...

i går så gick jag och petra en promenad på drygt en timme, de va jätte trevligt, de är kul att ha någon att gå med så man slipper gå själv för då tror jag inte att jag skulle gå, för de är ju så förbannat trist att gå själv...haha, de måste vi göra om fler gånger så jag tappar alla 100 kg övervikt... ja i allafall dom dagar när busen är på dagis!!
kom ann-britt, tore, ida och andré förbi på kvällen och fika och gratta till albin.
han fick en body,byxor och en nalle speldosa och vicke fick en bionicel lego gubbe. och vi fick toffifee och en bukett med rosor =)  tack så jätte mycket =)

sitter och försöker komma på va jag ska handla de ekar i kylen och skåpet... eller ska jag ta och städa lite kanske?? kan ju behövas de ser ut som 7 svåra år här hemma men de får jag stå ut med ett tag. de kommer ju in nya kartonger från garaget hela tiden som vi måste gå i genom. de är inte klokt va grejjer de är.

fina rosorna

vickes present

albins

albins nalle speldosa

sover som vanligt

tvdosan i högsta högg... =)









snittet som fick upp...

så här ser de ut nu!!  där stygnen inte gick upp ser de fint ut, på andra sidan vet jag inte hur de kommer att bli!! får se sen när stygnen är borta.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Sådan där speldosa fick saras theo när han föddes av mig=) FIna bilder=) Skönt o promenera kram kram mIckan med familj

2010-04-22 @ 17:36:21
Postat av: majsan

Tassat förbi som vanligt här . Jätte fina presenter och rosorna.

2010-04-22 @ 19:32:34
Postat av: mammsen

Fina presenter ni fick. Får hoppas att det löser sig med ditt ärr! Måste nog låta någon titta på det tycker jag ser inte bra ut. Kram på er aiia.

2010-04-23 @ 21:16:47
Postat av: majsan

Hej jag kan följa dig på måndag när jag är ledig så de får titta på styngen. Plus att de väger Albin Kram!

2010-04-23 @ 23:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0