25 april

fått sova riktigt bra i natt.. vicke somnade kl halv tio i går och albin vid elva- halv tolv sen sov han ända till kl fem, då fick han lite mat sen somna han om till kl nio.. vicke vaknade vid halv nio... 

har hunnit tvätta och vikt tvätt och så har jag fyllt upp garderoben med alla kläder jag har tvättat som bara har legat på hög och väntat på att få komma till sin rätta plats =) och så har jag vikt om alla sängkläder och stoppat in då i skåpet... såg ju ut som jag vet inte vad i de skåpet..haha....  

albin ligger och sover och ygge och vickekom precis in, solen lyser och de spöregnar...
vi har tagit fram vickes cykel så han är jätte glad. nu är de bara träna så han kan ta bort stödhjulen, han va för feg förra sommaren och vägrade cykla när vi tog bort dom... i år ska de väl gå bättre hoppas jag..

i morron ska jag ta mej in till storuman och väga albin och så ska dom få kolla på mitt snitt. när ygge skulle ta bort stygnen i går så va de fortfarande inte riktigt läkt och så är de nog varigt för de är nån gult i såret...... vet inte om de är nån infektion som gör de eller stygnen sitter för glest.. jaja dom får kolla på de...

i går fick jag ett riktigt smile av albin... man blir alldeles varm i kroppen =) de är kul nu när han börjar vara vaken mer och man märker att han hänger med lite grann...



undra va han drömmer om =)

puss på dej brorsan =)



Kommentarer
Postat av: majsan

Hej man blir riktigt tårögd när man ser sötisarna pussa och kramar från farmor!

2010-04-25 @ 21:21:02
Postat av: Johanna

Vilka godingar dem är. Hoppas det går bra hos BM med snittet.

2010-04-25 @ 22:21:22
URL: http://tangomorsan.blogg.se/
Postat av: Sandra

meen vilka sötnosar :)

2010-04-26 @ 22:47:18
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0