10 dagar!

då va lillkillen 10 dagar. tiden går ju hur fort som hälst =) en bestämd liten herre är han oxå och stark.
nu börjar han vara vaken lite mer oxå. i bland på dagen men oftast på kvällen och inpå natten. men jag får sova oförskämt bra ändå! somnar han riktigt mätt så sover han nog en 3-5 timmar i sträck och sen vaknar han och får i sig lite käk och då sovar han lite till =)  hoppas de håller i sig..

viktor tycker de är jätte kul att mata albin, han är så söt med som bror =) men i bland blir de nog lite jobbigt och han blir som ett monster, men de skulle jag nog oxå bli om jag inte fick all uppmärksamhet som jag är van att få! men så fort albin skriker till är vicke där och stoppar i nappen eller sjunger lite för han, såå sött =) älskar mina 2 små (stora =)  ) grabbar och ygge min underbara, dej älskar jag så otroligt mycket...

tog bort kompressen från snittet i går och studerade de lite grann... de kommer se ganska kul ut, halva sidan kommer vara fin och den andra halvan kommer inte vara så fin, bara för att stygnen gick upp på bb...trode jag skulle dö när dom sa att dom va tvungen att sy igen 5 cm...men som tur va så va jag på bb och kunde få gå in i en förlossnings sal och få lustgas medans =) haha billig fylla. så  snart ska jag väl ta bort stygnen där.. tror de är 5-6 st.

Åhh jag skulle vilja ha en bärsele...så man slipper dra ut och in med vagnen när man ska till dagis med vicke och när man behöver göra nått i källaren om lillen är vaken och vill va i famnen, får vänta med de till barnbidraget kommer så kanske man hittar nån bra!!

måste ju tacka alla jag har fått pressenter av, eller barnen har fått =) TACK SÅ MYCKET!
kommer lite kort på de!!

nu kommer en hel drös med kort =) lite äldre och lite nyare!!

hos Tore! han fyllde år! (slutat av mars nån gång)

finaste!! (slutat av mars)

på väg hem från BB

håller i lillebror för första gången

ett litet smile =)

ska börjas i tid!  fötterna på bordet =)

får jag inte nappen så tar jag tummen!!

vicke matar albin, gissa om han va stolt =)

mormor och farmor med båda barnen =)


nu kommer allt som barnen fått.. tackar!

Detta fick Albin

Boby och byxa: av matte, petra och barnen

örngott: av fam ygdén

3 bodysar att växa i, 86 och 92 =) :av fam ygdén

kort body, strumpor och ett par gröna vantar(ej med på bild):av monika

en hel dress :av madde och henke

dress, byxa & tröja: av mamma


Detta fick Vicke:

lego och påsk ägg: av madde,henke 
lego: av monika
svart vit randig lång ärmad t-shirt, påsk ägg och Galonisar av: mamma


2 par mjukisar(marin blå och grå) :av mamma

mjukisar av :mamma

rosa och röd bamse strumpor av :fam ygdén


på lindex köpte jag ett par sockar till albin och en mössa till vicke!
och på åhlens köpte jag 2 pyamaser till albin och en snutte med stjärnor.

barbapappa pyamas =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0